Hverdagsglimt · Stue

Endelig……

Bloggen har en stund ligget litt i dvale. Nå er den oppe og går igjen i ett nytt og bedre format. Det har skjedd mye spennende i mellomtiden som jeg skal fortelle deg om på ett senere tidspunkt. På denne siden vil du finne gamle innlegg og selvfølgelig nye. I tillegg finner du endel annen nyttig informasjon.

Så hva har skjedd hos oss siden sist? Tror du det har skjedd noen endringer…… Selvfølgelig har det jo det. Vet ikke hvor jeg skal starte men vi tar det i tur og orden.

Vi har montert ny ovn i stua. Endelig… Vi hadde en gammel gammel peis, den kunne man nesten ikke fyre i uten at man sotet ned hele huset, og tro meg…. jeg har sotet ned 3 ganger. Vi har nå fått en lekker ovn av merket Scan. Jeg liker spesielt godt denne type ovn og mye av grunnen til dette er det fine røret som monteres høyere oppe på murveggen enn det som mange andre kanskje velger.

ovnen varmer enormt bra og ett lite tips fra meg. Sjekk Finn.no, det var her vi fant denne nesten ubrukte herligheten til latterlig billig penge…..

image

 

Leave a Reply

